Dlaczego warto zainwestować w wideo-prezentację pojazdu?
#1
Na filmie można pokazać to, czego nie potrafią oddać zdjęcia
Zdjęcia to podstawa dobrego ogłoszenia sprzedaży a film stanowi ich doskonałe uzupełnienie. Na wideo prezentacji pojazdu można zaprezentować to co, trudno jest pokazać na zdjęciu. Działanie, elementy ruchome, dźwięk, poczucie przestrzeni i ruchu. Wszystko to można pokazać na filmie promocyjnym przy jednoczesnym budowaniu uczucia ekskluzywności i prestiżu. Materiał filmowy może być uzupełniony o dźwiękową formę narracji przedstawiającą szczegóły dotyczące pojazdu.
#2
Wzbudź zainteresowanie i wywołaj efekt „łał!” u odbiorcy
Ogłoszenia sprzedaży zawierające wideo-prezentacje sprzedawanego pojazdu wzbudzają wśród potencjalnych nabywców większe emocje i dłużej utrzymujące się zainteresowanie. To z kolei prowadzi do szybszej sprzedaży za potencjalnie wyższą kwotę. Materiał filmowy to doskonałe uzupełnienie typowego ogłoszenia sprzedażowego wpływające na atrakcyjność jego odbioru oraz zaufanie do sprzedawcy.
#3
Materiał wideo otwiera nowe możliwości promocji przez m.in. YouTube i Facebook
Inwestując w materiał filmowy otwieramy sobie nowe możliwości promocji. Filmiki z branży motoryzacyjnej cieszą się bardzo dużą popularnością w serwisie YouTube. Często ilość ich odtworzeń jest liczona w tysiącach a nawet setkach tysięcy. To doskonała alternatywa i uzupełnienie dla publikacji w standardowym portalu ogłoszeniowym oraz dobry materiał do zamieszczenia na dedykowanej stronie internetowej stanowiącej rozbudowaną formę ogłoszenia.